Niet tevreden over de hulp?
Als je niet tevreden bent over onze hulp, vertel dit dan eerst aan de medewerker waar je contact mee hebt. Lukt het niet om het samen op te lossen, dan kun je vragen naar de teammanager om te bemiddelen. Mocht dat onverhoopt niet tot een oplossing leiden, dan kun je een gesprek aanvragen met de directeur van Voor ieder 1 via het secretariaat: info@voorieder1.nl.
Als het niet lukt om er uit te komen, dan kun je ook terecht bij de klachtencommissie Jeugdhulp Zuid-Holland. Voldoet jouw klacht aan de voorwaarden in het klachtenreglement, dan kun je een klacht indienen door dit formulier in te vullen: klachtenformulier Klachtencommissie Jeugdhulp.
We hebben een aantal tips en handvatten op een rijtje gezet om je erbij te helpen: tips en handvatten.
Niet tevreden over een pgb-beschikking?
Ben je niet tevreden over een beschikking voor een persoons gebonden budget (pgb), dan kun je dat bespreken met de ISD Bollenstreek. Meer informatie vind je op hun website.